75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar

acum 7 ore 13

Studiu Deloitte Părinții iau în calcul variante de optimizare a bugetului alocat cumpărăturilor pentru începerea anului școlar, astfel că 75% (față de 67% în 2024) spun că vor schimba brandul cu unul mai ieftin dacă cel dorit devine scump, 65% vor cumpăra de la magazine mai accesibile în locul celor preferate, iar 51% vor alege […]

Articolul 75% dintre părinți consideră prețul mai important decât brandul în cazul produselor necesare pentru începerea anului școlar a fost publicat prima dată în Curierul National.

Sursa: https://curierulnational.ro/75-dintre-parinti-considera-pretul-mai-important-decat-brandul-in-cazul-produselor-necesare-pentru-inceperea-anului-scolar/

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.