ANPC a analizat mai multe tipuri de cozonaci - s-au găsit până la 21 de aditivi diferiţi. Calitatea produselor, pusă sub semnul întrebării
acum 1 luna
19
”În perioada sărbatorilor pascale, Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor pune la dispoziţie următoarea evaluare comparativă a informaţiilor oferite consumatorilor pentru produsele tip cozonac, comercializate în marile lanţuri de retail din România. Au fost analizate peste 20 de sortimente de cozonaci, produse de unităţi proprii sau furnizori din sectorul privat pentru reţele precum Carrefour, Auchan, Mega Image, Penny”, au transmis, joi, reprezentanţii ANPC. Ei au menţionat că au identificat produse care conţin până la 21 de aditivi diferiţi, inclusiv în aluat, umplutură şi glazură, iar acest lucru ridică semne de întrebare privind originea naturală cât şi calitatea produselor, mai ales în cazul produselor prezentate drept ”tradiţionale” sau ”de casă”. ”Aducem în atenţie faptul că numeroase produse utilizează premixuri fără a menţiona proporţia reală de ingredient activ (ex: nucă), ceea ce poate induce în eroare consumatorul cu privire la conţinutul real al umpluturii. ...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.