Automatizare sau empatie? Cultura organizațională versus AI. CX Conference organizată de Customer Experience Romania revine pe 14-15 octombrie, la Le Chateau & Maidan Spațiul

acum 1 luna 8

Mediafax

Astfel, evenimentul începe pe 14 octombrie la Le Château (Strada Turturelelor 11, Sector 3, lângă Piața Alba Iulia) și continuă pe 15 octombrie cu CX Workshops la Maidan Spațiul (Bulevardul Expoziției 2, Sector 1), într-un format dinamic și colaborativ.

Ediția din acest an explorează intersecția dintre inteligența artificială și factorul uman în crearea experiențelor clienților, oferind studii de caz practice și previziuni pentru viitorul industriei CX (Customer Experience). Evenimentul este organizat de Customer Experience România și Gabriela Ciupitu, recunoscută recent drept cel mai influent profesionist în Customer Experience la nivel global. CX Conference reunește lideri din business, experți în tehnologie și profesioniști din domeniu pentru a dezbate tendințele care modelează viitorul relațiilor cu clienții.

Citeşte comunicatul integral la adresa: Sursa: https://www.mediafax.ro/comunicate/automatizare-sau-empatie-cultura-organizationala-versus-ai-cx-conference-organizata-de-customer-experience-romania-revine-pe-14-15-octombrie-la-le-chateau-maidan-spatiul-23578363

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.