Black Friday la Trendyol: Jumătate din vânzări au fost generate de comercianții români

acum 1 ora 4

Trendyol a anunțat rezultatele celei de-a doua ediții de Black Friday desfășurate în România. În perioada 31 octombrie – 11 noiembrie, platforma a înregistrat 73 de milioane de vizite, iar 47% din totalul vânzărilor au fost generate de cei peste 4.500 de comercianți români care au participat la campanie, potrivit unui comunicat al Trendyol.

Campania de Black Friday derulată de Trendyol a avut vârful de trafic pe 7 noiembrie, când au fost consemnate 7,2 milioane de vizite și 1,8 milioane de utilizatori activi, de peste două ori mai mulți față de 8 noiembrie 2024, vârful campaniei de anul trecut.

Ziua de 7 noiembrie a marcat și cel mai mare număr de tranzacții, cu o creștere de 123% față de ziua de vârf din campania precedentă., mai precizează sursa citată.

„Ora de aur” a campaniei a fost înregistrată pe 7 noiembrie, între 21:00 și 22:00, conform comunicatului, când au fost plasate circa 11.00...

Sursa: https://tvrinfo.ro/black-friday-la-trendyol-jumatate-din-vanzari-au-fost-generate-de-comerciantii-romani/

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.