Bogații SĂRĂCESC. Oamenii cumpără din ce în ce mai mult produse second-hand de lux
acum 2 ore
7
Piața produselor de lux nu mai garantează randamente sau stabilitate financiară. Clienții investesc tot mai mult în experiențe, calitate și prestigiu, nu într-un randament economic. Un studiu EY România arată noi modalități prin care brandurile de lux își pot reface legăturile cu clienții și care pot răspunde provocărilor din piață.
Sectorul global al produselor de lux se confruntă cu dificultăți, iar casele de modă și mărcile de lux înregistrează scăderi de vânzări semnificative. Creșterea inflației, consumul în scădere și tinerii mai precauți cu banii sunt semnalele de alarmă pentru retailerii de lux care ar trebui să se întoarcă la elementele esențiale ca să identifice modalități eficiente de a se transforma. Conform studiului EY Luxury Client Index 202...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.