„El este cel care a avut viziunea creării Dacia moderne și a transformării brandului Dacia în ceea ce este astăzi”, a spus Călin Popescu-Tăriceanu pentru MEDIAFAX.
Acesta a explicat că Louis Schweitzer a gândit proiectul Dacia ca pe o marcă destinată piețelor emergente, „unde era nevoie de o mașină cu performanțe tehnice în acord cu vremea respectivă și, nu în ultimul rând, un preț accesibil”.
„Între timp, datorită mărcii Renault, care este patronul Dacia, produsul Dacia de astăzi a rămas numai cu percepția unei mașini ieftine. Ea este o mașină evoluată, care face față concurenței cu brio din toate punctele de vedere. Nu mai este atât de ieftină, dar ceea ce este important este percepția. Probabil acesta este și secretul succesului imens pe care l-a raportat Dacia”, a explicat Tăriceanu.
El a subliniat că Louis Schweitzer „a avut o contribuție decisivă”, fiind „cel care a gândit acest proiect de mașină ieftină, produsă într-un loc unde costurile de producție sun...

acum 1 saptamana
8






















English (US) ·
Romanian (RO) ·