Care va fi diferența între vechea taxă de poluare și noul impozit anual, pregătit în România
acum 2 luni
26
Recent, directorul Dacia România, Mihai Bordeanu, a declarat că a transmis Guvernului României de mai mult timp o propunere de taxare a mașinilor vechi și poluante, care să echilibreze în mod logic banii cheltuiți pe programele de tip Rabla, de casare a acestor mașini.
„Suntem ca la o inundație, scoatem apa, dar nu reparăm țeava care s-a spart. Așa e și cu Rabla. E un stimulent pentru achiziții de mașini noi, dar nu lucrăm la cauze, achiziția și deținerea de mașini foarte vechi, achiziția nefiscalizată, cu samsari, oameni care nu plătesc taxe. Mașina e veche, dar statul nu o taxează, ne taxează pe noi cu mașini noi”, a spus Mihai Bordeanu.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.