Cât mai cred românii în etichetele „bio” și „natural” de pe produse. Un studiu oferă răspunsul care-i pune pe gânduri pe producători
acum 2 luni
18
'Greenwashing'-ul, utilizarea excesivă a termenilor 'natural' și 'bio' și lipsa unor reglementări clare au amplificat această neîncredere. În acest context, consumatorii își doresc mai multă transparență din partea brandurilor și retailerilor, punând presiune pe companii să demonstreze autenticitatea produselor lor, se arată în studiu.
În ciuda scepticismului, interesul pentru sustenabilitate crește, arată sondajul. 43% dintre consumatori iau în calcul impactul ecologic al produselor atunci când cumpără, un procent în creștere față de anii anteriori. Totuși, acest interes nu se reflectă întotdeauna în alegerile de cumpărare din cauza prețului ridicat al produselor eco. Mai mult de jumătate dintre români (53%) spun că nu își permit să cumpere produse etice, ceea ce transformă sustenabilitatea într-un lux inaccesibil pentru mulți.Totodată, 38% dintre români spun că nu știu exact ce înseamnă o certificare eco autentică, ceea ce indică, atât o lipsă de informare, cât și o nevoie ...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.