Ultima etapă din Delta Dunarii difuzată miercuri seara, la Antena 1, s-a terminat în forță. „Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere” a fost lider de audiență pe toate segmentele de public – comercial, urban și national.
Difuzată în intervalul 20.29 – 23.22, ediția de ieri Poftiți pe la noi: Poftiți la întrecere a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, obținând o audiență medie de 3.4 puncte de rating și 14.3% cotă de piață.
Ierarhia s-a păstrat și pe tronsonul publicului urban, emisiunea înregistrând 3.5 puncte de rating și 11.2% cotă de piață, în timp ce postul de pe locul 2 a obținut 3.3 puncte de rating și 10.6% cotă de piață. La nivel național, emisiunea a ocupat primul loc în topul audiențelor cu 4 puncte de rating și 12.9% cotă de piață, postul de pe locul doi înregistrând 3.6 puncte de rating și 11.7% cotă de piață. În minutul de aur, 22.59, aproape 1 milion de telespectatori au urmărit ediți...