Ce angajamente și-au luat nemții din grupul Schwarz pentru a putea prelua rețeaua de magazine La Cocoș? Promisiunile au fost puse în dezbatere publică de Consiliul Concurenței
acum 2 ore
12
Grupul Schwarz se angajează să continue actualul model de afaceri al rețelei La Cocoș, care să ofere clienților produse la prețuri reduse și competitive pe piețele locale în care este prezent, prin plafonarea marjei brute la un nivel mediu al perioadei, precum și prin continuarea politicii de expansiune, cu menținerea formatului de business și a independenței operaționale și comerciale, a transmis, marți, Consiliul Concurenței, printr-un comunicat de presă.
Anunțul vine după specialiștii Consiliul Concurenței au identificat și au făcut la începutul lunii noiembrie, mai multe îngrijorări concurențiale legate privind impactul asupra magazinelor La Cocoș, implicit asupra clienților fideli, a tranzacției notificate de grupul Schwarz, care operează în România reț...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Ce angajamente și-au luat nemții din grupul Schwarz pentru a putea prelua rețeaua de magazine La Cocoș? Promisiunile au fost puse în dezbatere publică de Consiliul Concurenței