Greșeala se plătește, însă acest lucru nu este valabil în toate situațiile. În timpul cumpărăturilor, din cauza grabei sau neatenției, pot avea loc și accidente, precum spargerea unui borcan. Iată ce se întâmplă în astfel de situații, conform portalului polonez Onet.
Conform legii, clientul trebuie să plătească doar dacă deteriorarea este din vina sa. În acest sens, reprezentanții Pan Paragon, aplicația de comparare a prețurilor, au explicat într-un video făcut public pe Instagram ce trebuie să faci în aceste situații care pot deveni jenante.
<blockquote class="instagram-media" data-instgrm-captioned data-instgrm-permalink="https://www.instagram.com/reel/DFfuB9GMTF2/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading" data-instgrm-version="14" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - ...