Complice.ro: Piața experiențelor, după 5 ani de la pandemie: de la cadou inedit, la pilon de wellbeing personal și organizațional. Creștere constantă și maturizare în comportamentul de consum
“Dacă în 2020 întrebarea era cum rămânem relevanți într-o lume blocată, în 2025 întrebarea este cum răspundem din ce în ce mai bine nevoii reale de echilibru și sens. Iar răspunsul a fost, în mod constant, în jurul experiențelor trăite conștient. Fie individuale, fie folosite strategic în cultura organizațională pentru echipe, este cert că experiențele nu mai sunt percepute ca o extravaganță. Sunt un mod de a avea grijă de ceilalți și de noi. Oamenii nu au renunțat la trăiri nici în 2020, când nu le puteau accesa fizic – au acceptat variantele digitale. Iar acum, 5 ani mai târziu, aleg în cunoștință de cauză experiențe care susțin wellbeingul, echilibrul, reconectarea cu ceilalți, dar și cu sine.”, declară Oana Pascu, fondator Complice.ro.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Complice.ro: Piața experiențelor, după 5 ani de la pandemie: de la cadou inedit, la pilon de wellbeing personal și organizațional. Creștere constantă și maturizare în comportamentul de consum