Acestea au crescut cu 171% în cele 12 luni până în decembrie 2024, comparativ cu 44,1 milioane de dolari în anul precedent, deoarece cumpărătorii au profitat de produsele ieftine, care sunt promovate pe scară largă pe rețelele de socializare.
Cu toate acestea, compania a plătit doar 18 milioane de dolari impozit pe profit, dintre care aproape 3 milioane de dolari au reprezentat un impozit suplimentar obligatoriu, introdus la sfârșitul anului 2023, după ce UE a semnat o cotă minimă globală de impozitare pentru companiile mari.
Conturile depuse pentru grupul-mamă al grupului din UE, Whaleco Technology, cu sediul în Irlanda, arată, de asemenea, că veniturile au crescut la 1,7 miliarde de dolari, comparativ cu 758 de milioane de dolari în anul precedent, înainte de noile controale asupra retailerului super-budget.
Documente separate arată că Temu are acum peste 115 milioane de clienți în întreaga UE – echivalent...