Un raport anual al Institutului de Politici Educaționale (EPI) a constatat că preșcolarii cu nevoi educaționale speciale și dizabilități (SEND) se confruntă cu cea mai mare diferență de performanță, de 19.9 luni, în anul de recepție, cea mai mare diferență înregistrată până acum.
În special, copiii cu SEND și cu planuri de educație, sănătate și îngrijire au fost identificați de EPI ca fiind în urmă față de colegii lor.
De asemenea, s-a constatat că acei copii defavorizați în vârstă de cinci ani sunt cu până la o lună în urmă față de colegii lor mai înstăriți, comparativ cu 2019.
Raportul arată o scădere a implicării după vârsta de 16 ani, peste 20% dintre tinerii de 16 ani nefiind încadrați în sistemul de învățământ sau de formare profesională, comparativ cu nivelurile dinaintea pandemiei, din 2019.
Ce spun reprezentați din sectorul educație
Kali Jauncey-Childs, responsabilă pentru primii ani...