„Gen Z își asortează sticlele de apă cu ținuta și stilul de viață”, spune Matt Navarro, președintele global al Stanley 1913, un brand de top în domeniu. Paharele lor sunt decorate cu stickere, brelocuri și alte accesorii. Unii își cumpără curele, tăvi pentru gustări și chiar rucsacuri dedicate pentru aceste recipiente, scrie The Economist.
Pentru a profita de cererea crescută, companii precum Owala și Yeti produc sticle într-o gamă largă de culori. Stanley a lansat colecții în colaborare cu vedete pop precum Olivia Rodrigo și Post Malone. Pe 14 iulie, brandul a anunțat o nouă gamă alături de fotbalistul argentinian Lionel Messi, într-o nuanță de albastru inspirată d...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.