Cum au ajuns La Cocoş şi Annabella să se bată cu coloşii din retail Lidl, Kaufland, Carrefour sau Auchan
acum 4 ore
7
Integrarea La Cocoș în grupul Schwarz reprezintă un caz rar în care un brand românesc de retail se poziționează pentru o expansiune paneuropeană. Împreună, tranzacțiile Annabella și La Cocoș evidențiază modul în care retailerii români emergenți devin simultan ținte de achiziție și platforme de expansiune.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.