Într-un răspuns la solicitarea Gândul, cu privire la eroarea gravă de acum o lună și jumătate, când un controlor de trafic de la Aeroportul din Cluj a adormit când era pe tură, reprezentanții Romatsa – compania care dirijează traficul aerian din România – nu neagă incidentul și spun că angajatul lor era obosit și nu avea experiență.
„Pe parcursul unei apropieri la Aeroportul Internațional Cluj-Napoca, echipajul unei aeronave a decis întreruperea procedurii de aterizare, revenind ulterior pentru o a doua apropiere și aterizând în deplină siguranță după 11 minute”, se arată în răspunsul celor de la Romatsa, fără însă să se specifice din ce cauză echipajul a decis întreruperea procedurii de aterizare.
Mai departe, cei de la Romtasa nu neagă faptul că angajatul aflat pe tură a adormit și spun că era obosit și fără experiență
„Analiza internă a identificat factori precum experiența redusă a controlorului și oboseala acumulată și, ca urmare, au fost i...