Cum sunt păcăliți clienții în supermarketuri. Semnal de alarmă de la o româncă din Germania: „Aveam adăugați 25 de euro pentru produse pe care nu le-am cumpărat”
acum 3 luni
21
Într-un videoclip pe TikTok, o româncă stabilită în Germania a împărtășit o experiență neplăcută pe care a avut-o recent într-un supermarket Lidl. Aceasta a relatat cum a fost aproape să plătească sume suplimentare pentru produse pe care nu le cumpărase și a îndemnat pe ceilalți să fie atenți și să verifice cu grijă bonul de plată.
„S-a întâmplat la Lidl, în Germania. Eram la cumpărături și practic aveam coșul gol, nu am cumpărat nici carne, nici mezeluri, într-un final am plătit 80 de euro. Ajunsă la mașină, am verificat bonul ca să văd ce am cumpărat. Aveam adăugați 25 de euro pentru produse pe care nu le-am cumpărat și care nici măcar nu erau în coș. Ne-am întors în magazin, unde am descoperit că mai era o doamnă care tocmai avusese o problemă similară. Aceasta fusese taxată pentru 36 de bucăți de cașcaval pentru burgeri, iar în final i-au restituit aproape 60 de euro. Chiar și doi euro sunt banii voștri, sunt bani munciți și nu ai de ce să le dai lor. Doamna de la casă a d...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.
Cum sunt păcăliți clienții în supermarketuri. Semnal de alarmă de la o româncă din Germania: „Aveam adăugați 25 de euro pentru produse pe care nu le-am cumpărat”