Clienții Electrica Furnizare nu au putut transmite indexul contorului, în perioada 1 ianuarie -15 februarie, ca urmare a lucrărilor de mentenanță desfășurate la programele informatice, inclusiv la aplicația myelectrica. Așa că furnizorul de energie a estimat consumul pentru această perioadă, doar că nu puține sunt cazurile în care consumul estimat a fost exagerat de marte, astfel încât clienții au intrat la alt plan tarifar. Iar acest lucru s-a reflectat în facturile venite la sfârșitul lunii...
Factură uriașă primită de o femeie din Prahova după estimarea consumului de către compania furnizoare. Timp de o lună și jumătate, indexul nu a putut fi transmis ca urmare a lucrărilor de mentenanță la programele informatice
Sursa: https://www.romaniatv.net/factura-uriasa-primita-de-o-femeie-din-prahova-dupa-estimarea-consumului-de-catre-compania-furnizoare-timp-de-o-luna-si-jumatate-indexul-nu-a-putut-fi-transmis-ca-urmare-a-lucrarilor-de-mentenanta-l_8158745.html
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.