Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement

acum 8 ore 9

Mediafax

Compania a lansat o campanie de educare ce implică mai multe branduri ale sale, din categorii diferite și cu distribuție variată, prin care publicul este încurajat să folosească rezervele produselor cosmetice (refills), pentru a reduce cantitatea de deșeu de ambalaj generată. Crearea unor soluții circulare ce stabilesc un nou standard în industrie, educarea consumatorilor în vederea adoptării unor opțiuni responsabile și dezvoltarea unui viitor mai sustenabil reprezintă direcții cheie pe care compania acționează activ, în acord cu angajamentul asumat prin Programul L’Oréal For the Future.

#JoinTheRefillMovement

Prin intermediul brandurilor Lancôme, Kérastase, L’Oréal Professionnel și Kiehl’s reunite în campania #JoinTheRefillMovement, consumatorii din România sunt încurajați să adopte variantele refill ale produselor din portofoliu...

Sursa: https://www.mediafax.ro/comunicate/grupul-loreal-isi-intensifica-eforturile-de-a-educa-publicul-sa-adopte-un-comportament-mai-sustenabil-prin-lansarea-initiativei-globale-jointherefillmovement-23581828

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.