În timp ce Bolojan îndeamnă la „strâns cureaua”, Poșta Română își face rebranding de 48.000 €. Cum își justifică costurile operatorul național

acum 4 ore 7

În contextul în care Guvernul Bolojan caută să reducă personalul instituțiilor de stat și îi îndeamnă pe români să strângă cureaua, Poșta Română își face un rebranding costisitor de aproximativ 48.000 de euro. 

Reprezentanții companiei care își schimbă emblema pentru prima oară din 2004 susțin că se declară „extrem de mulțumiți de ce a ieșit”.  Într-o conferință de presă de joi, aceștia au prezentat noua identitate vizuală a companiei.

„Suntem extrem de mulțumiți de ce a ieșit și de viitor. (…) Nu am făcut un logo, ci un proces de branding pentru Poșta Română”, a declarat directorul general, Valentin Ștefan.

Cum este justificată suma de 48.000 de euro

Costul este justificat de colantarea tuturor mașinilor, schimbarea uniformelor angajaților și modificările asupra oficiile poștale. Autoritățile estimează un cost între 50 și 100 de euro pentru fiecare mașină cu noua emblemă.

„Uniformele nu se schimbă, ele se oferă anual către salar...

Sursa: https://www.gandul.ro/financiar/in-timp-ce-bolojan-indeamna-la-strans-cureaua-posta-romana-isi-face-rebranding-de-48-000-e-cum-isi-justifica-costurile-operatorul-national-20662508

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.