Inflația devine din ce în ce mai vizibilă: Doi din trei români și-au redus cheltuielile online din cauza creșterii prețurilor

acum 1 ora 7

Mediafax

Radiografia eCommerce 2025, realizată de easySales, arată că „creșterea prețurilor a determinat peste un sfert dintre persoane să își reducă semnificativ cheltuielile online, în timp ce aproape 40% au redus, la rândul lor, consumul, dar la un nivel moderat”.

Studiul, care a colectat informații de la 1.036 de respondenți în perioada 16-30 iulie 2025, relevă că doar un sfert dintre români nu și-au modificat deloc obiceiurile de consum online.

Când vine vorba de nivelul concret al reducerilor, „o treime dintre respondenți afirmă că nivelul este cuprins între 101 și 250 de lei” lunar. Alți 25% cheltuie cu 251-500 lei mai puțin pe lună, iar un procent semnificativ de 18,3% au tăiat peste 500 de lei lunar din bugetul pentru cumpărături online.

„Moda și bijuteriile (31%) și electronicele (22%) suferă primele tăieri, în timp ce esențialele scapă. 83% suntem mai sensibili la costurile de livrare, iar 81% vânăm reduce...

Sursa: https://www.mediafax.ro/economic/inflatia-devine-din-ce-in-ce-mai-vizibila-doi-din-trei-romani-si-au-redus-cheltuielile-online-din-cauza-cresterii-preturilor-23612842

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.