Desfășurat pe 14–15 octombrie, evenimentul aduce la București lideri internaționali, specialiști locali și cele mai recente cercetări privind percepția și practicile CX pe piața românească, respectiv Customer Centricity Index, realizat în parteneriat cu Ipsos, și CX Maturity Study 2025, derulat împreună cu Staffino.
Studii și schimb de experiență cu liderii locali și internaționali
Ediția din 2025 marchează lansarea a două cercetări esențiale pentru piața locală. Customer Centricity Index, realizat în parteneriat cu Ipsos, oferă o imagine detaliată asupra modului în care clienții percep brandurile din industrii precum retail, servicii financiare, energie sau telecom.
Citeşte comunicatul integral AICI
Articolul Sursa: https://www.mediafax.ro/comunicate/inspiratie-bune-practici-si-o-radiografie-a-situatiei-locale-in-cx-cx-conference-bucharest-2025-aduce-in-prim-plan-liderii-globali-din-customer-experience-si-cele-mai-recente-studii-despre-clientii-23621891 Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.