Istoria METROULUI de la Cluj. De la bani europeni, la banii de la bugetul de stat

acum 5 zile 20

„Metroul merge mai departe”, a spus Emil Boc, luni, deşi proiectul a fost scos din PNRR şi Primăria Cluj-Napoca se bazează în acest moment strict pe resursele financiare pe care ar trebui să le asigure Ministerul Transporturilor, conform contractului angajat. 

Metroul de la Cluj, o construcție de 21 de kilometri şi 19 staţii, anunțat inițial că va fi gata în anul 2028, ar urma să fie finalizat în 2031, dar fără bani europeni, doar cu fonduri de la stat.

 „Metroul de la Cluj intră în faza subterană. Astăzi încep lucrările de construcție a puțului de lansare a mașinilor care vor fora în subteran cele două tuneluri pentru metroul de la Cluj. Această lucrare este de maximă complexitate și precizie. De aceea, ea presupune implicarea a peste 150 de proiectanți și ingineri care au lucrat și lucrează pentru ca aceste lucruri să se întâmple”, a spus, luni, Emil Boc.

Primarul orașului Cluj-Napoca anunță că a demarat lucrările în baza unui contract încheia...

Sursa: https://www.gandul.ro/stiri/istoria-metroului-de-la-cluj-de-la-bani-europeni-la-banii-de-la-bugetul-de-stat-20600850

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.