LEGO schimbă regulile jocului. Adulţii devin motorul industriei jucăriilor

acum 1 ora 7

Mediafax

Economia prezintă o structură mult mai complexă, iar obiceiurile de consum sunt mult mai dinamice: companiile sunt obligate să adopte o abordare mai flexibilă, să impulsioneze vânzările şi să majoreze profiturile, iar una dintre ele este extinderea grupului ţintă, ca în cazul jucăriilor Lego.

Una dintre aceste abordări este extinderea grupului ţintă de clienţi, motiv pentru care apar tot mai multe denumiri precum AFOL („Adult Fans of Lego”), atribuit comunităţii de adulţi pasionaţi de construcţiile LEGO. Aceştia reprezintă un segment de clienţi în creştere pentru compania daneză de jucării, care urmăreşte din ce în ce mai mult o nouă piaţă generală pentru segmentul de jucării numită „kidult”.

Producătorul danez de jucării LEGO a raportat rezultate financiare record pentru prima jumătate a anului 2025, înregistrând o creştere de două cifre a indicatorilor cheie. Astfel, CEO-ul LEGO, Niel Christiansen, a afirmat că e...

Sursa: https://www.mediafax.ro/life-entertaiment/lego-schimba-regulile-jocului-adultii-devin-motorul-industriei-jucariilor-23614042

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.