Economia prezintă o structură mult mai complexă, iar obiceiurile de consum sunt mult mai dinamice: companiile sunt obligate să adopte o abordare mai flexibilă, să impulsioneze vânzările şi să majoreze profiturile, iar una dintre ele este extinderea grupului ţintă, ca în cazul jucăriilor Lego.
Una dintre aceste abordări este extinderea grupului ţintă de clienţi, motiv pentru care apar tot mai multe denumiri precum AFOL („Adult Fans of Lego”), atribuit comunităţii de adulţi pasionaţi de construcţiile LEGO. Aceştia reprezintă un segment de clienţi în creştere pentru compania daneză de jucării, care urmăreşte din ce în ce mai mult o nouă piaţă generală pentru segmentul de jucării numită „kidult”.
Producătorul danez de jucării LEGO a raportat rezultate financiare record pentru prima jumătate a anului 2025, înregistrând o creştere de două cifre a indicatorilor cheie. Astfel, CEO-ul LEGO, Niel Christiansen, a afirmat că e...