În 2025 însă, tot mai multe companii aleg să păstreze discreția. Potrivit unui sondaj realizat de firma de consultanță Gravity Research, 39% dintre directorii corporativi chestionați au declarat că intenționează să reducă implicarea publică în Luna Pride. Asta înseamnă mai puține sponsorizări pentru parade, mai puține mesaje de susținere online și o retragere a produselor tematice din magazine, potrivit CNN.
Presiuni politice și teama de boicoturi
Sursa: https://www.mediafax.ro/economic/marile-branduri-se-retrag-din-promovarea-produselor-dedicate-comunitatii-lgbtq-23561886
Declinarea răspunderii !!!
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.