Marketing tot mai agresiv și fraude: Ce este „Spoofing-ul” și cum să nu cazi în capcana „contractelor blocate”
acum 2 ore
6
Cotidianul La Stampa arată că principala metodaă de „marketing” fraudulos folosită este cunoscută sub numele de „spoofing” și constă în mascarea numărului de telefon real al inițiatorului apelului. Astfel, pe ecranul telefonului poate fi afișat un număr de încredere, cum ar fi unul local sau chiar numărul oficial al unei bănci sau al unui furnizor de servicii. Această practică este într-o continuă expansiune în țara noastră, numeroși cetățeni raportând că primesc zilnic zeci de astfel de telefoane prin care sunt presați să accepte contracte pretins avantajoase.
Scenariul „contractului blocat”: o capcană frecventă
Un scenariu des întâlnit în rândul acestor fraude implică o strategie în doi pași. Inițial, victima este contactată cu o ofertă extrem de atractivă. Ulterior, un al doilea apel o in...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.