Noile reguli ale UE privind publicitatea politică plătită au intrat în vigoare. Ce înseamnă, mai exact, acest lucru
acum 4 ore
6
Regulile UE privind publicitatea politică plătită și care vizează combaterea manipulării informațiilor și a interferențelor străine în alegeri intră în vigoare începând de vineri.
Iar acest lucru înseamnă o schimbare, atât pentru utilizatori, cât și pentru ceilalți actori implicați în publicitatea electorală. Modificările vin în contextul în care alegerile din Europa au fost afectate de încercări de răspândire a dezinformării în ultimii ani, amintește Euronews.
În alegerile prezidențiale din România din noiembrie anul trecut, primul tur a fost invalidat pe baza unor rapoarte ale serviciilor de informații potrivit cărora Rusia s-ar fi implicat în influențarea alegătorilor prin intermediul rețelelor de socializare pentru a consolida sprijinul pentru candidatul ultranaționalist Călin Georgescu.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.