O companie aeriană low-cost lansează funcţia „My Journey” pentru gestionarea întârzierilor şi anulărilor de zboruri

acum 7 ore 10

Mediafax

Funcţia oferă actualizări instantanee despre starea zborului, inclusiv check-in, ora îmbarcării şi numărul porţii.

În plus, pasagerii pot afla dacă au dreptul la vouchere pentru masă sau cazare la hotel şi pot solicita în aplicaţie toate beneficiile la care sunt îndreptăţiţi, inclusiv mese, cazare şi despăgubiri.

Clienţii afectaţi de perturbări pot examina şi selecta alternative de călătorie prin aplicaţie – de la rezervarea unui alt zbor până la rambursarea biletului sau acceptarea unei noi propuneri de zbor din partea Wizz Air, informează Mirror

„Nu este vorba doar de zbor, ci de sentimentul de control în acele momente frustrante”, a declarat Boglarka Spak, şefa departamentului de experienţă a clienţilor Wizz Air.

Ea a subliniat că lansarea vine în perioada de vârf a verii, când mai multe zboruri sunt afectate de perturbări legate de vreme şi controlul traficului aerian.

Funcţia „My Journey” ...

Sursa: https://www.mediafax.ro/social/o-companie-aeriana-low-cost-lanseaza-functia-my-journey-pentru-gestionarea-intarzierilor-si-anularilor-de-zboruri-23579742

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.