De Black Friday, românii se orientează din ce în ce mai mult către cumpărături din marketplace-uri online, unde mizează pe cele mai bune reduceri. 7 din 10 urmăresc produsele dorite pe astfel de platforme, iar aproape 5 din 10 se uită în paralel și la magazine online specializate, în detrimentul magazinelor fizice, unde doar 2 din 10 spun că vor căuta reduceri în acest an, potrivit celui mai recent sondaj Cargus, pe un eșantion de 1.036 de respondenți din mediul urban.
Prețul rămâne cel mai important criteriu de selecție a produselor cumpărate pentru 88% dintre respondenți, urmat de costul transportului (26%) și recenziile altor clienți (22%).
14% dintre respondenți iau în calcul și timpul de livrare și politica de retur atunci când plasează comenzi de Black Friday.
Aproape 44% spun că sunt dispuși să aștepte livrarea produselor cumpărate de Black Friday până la 7 zile, 10% spun că pot aștepta și mai mult dacă termenul de livrare le este comunicat transparent la...

acum 10 ore
9






















English (US) ·
Romanian (RO) ·