Într-un context global volatil, marcat de pandemie și conflicte regionale, Irina Begu, general manager al eMAG, spune că investițiile în tehnologie și infrastructură au fost cheia rezistenței. Mai mult, întrebată dacă consideră că toate evenimentele imprevizibile din ultimii ani au ajutat retailul online să devină la fel de invincibil ca „o piele de dragon”, ea a afirmat că, mai degrabă, ar descrie e-commerce-ul ca un cameleon.
„Am trecut și prin pandemie, am trecut și prin impactul războiului care a început în Ucraina, am trecut prin foarte multe situații care nu țin de noi, însă reziliența este foarte mare, mai mare decât în comerțul offline. Cred că este și datorită investițiil...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.