Întrebat, la Antena 3 CNN despre zonele de populaţie asupra cărora s-a concentrat operaţiunea, Florenţa a precizat:
„A fost zona categoric categorizată ca şi identitară, zona identitar nostalgică, adică zonele care ţin anumite ştiri, care ţin până la urmă de mitificarea valorilor tradiţionale, mistica satului şi toate chestiile care ţin de valorile tradiţionale româneşti, dar puse într-o notă încă o dată care să creeze o emoţie puternică şi nostalgică. Regăsim foarte multe din acea retorică specifică de glorificare a perioadei comuniste. Comuniste sau Antonescu”
În completare, procurorul general a subliniat mecanismul prin care aceste campanii au reuşit să fie eficiente. „Fără îndoială, microtargetarea, tocmai asta urmăreşte. Urmăreşte să analizeze în profunzime preferinţele umane, la nivel de subconştient până la urma urmelor, pentru că de acolo pleacă impulsiunile cele mai puternice în momentul în care reacţionez...