Conform raportului OCDE, aceste baze slabe contribuie la o rată ridicată de abandon școlar – aproape unul din patru elevi părăsește școala înainte de a termina liceul.
„Reformele recente au direcționat investiții semnificative către îmbunătățirea învățării elevilor și reducerea abandonului școlar. România a luat măsuri pentru a consolida formarea inițială a profesorilor și formarea continuă, în special prin mentorat și colaborare. De asemenea, a început să alinieze învățământul post-secundar și cel pentru adulți la nevoile cursanților și ale pieței muncii, inclusiv prin planuri de a introduce programe terțiare cu ciclu scurt și diplome de licență profesională duale care combină învățarea la clasă cu cea la locul de muncă”, reiese din raport.
Disparitățile dintre mediul urban și rural rămân dramatice
Elevii din zonele rurale au mai puține șanse să frecventeze grădinița, sunt mai predispuși la abandon școlar...
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.