Directorul general al Penny România, Daniel Gross, afirmă că românii sunt, în prezent, mult mai atenți la cheltuieli și pun accent pe reduceri și promoții. Mai departe, CEO-ul Penny anticipează că anul 2026 va fi unul dificil.
Potrivit acestuia, s-a ajuns aici din cauza măsurilor economice ale Guvernului Bolojan.
„2026 va fi un an greu”
„2026 va fi un an greu. Primele șapte luni vor fi dificile, pentru că toate măsurile luate anul acesta vor avea un impact asupra clienților. Românii sunt mai focusați pe promoții, sunt mai atenți la cheltuieli. Mă aștept ca din august să vedem o revenire la un ritm normal”, a declarat Daniel Gross, director general Penny România.
Deși contextul economic rămâne tensionat, retailerul german se așteaptă să încheie anul 2025 la fel de bine ca în trecut. Penny estimează o creștere de două cifre, cel mai probabil în jurul valorii de 10%, și își propune să își mențină poziția în creștere pentru al patrulea an c...

acum 1 ora
5





















English (US) ·
Romanian (RO) ·