Multe companii auto au decis să părăsească Rusia, în urma invaziei Ucrainei din 2022, iar prețurile mașinilor pentru mărci cunoscute și de încredere au crescut spectaculos. Astfel, șoferii au la dispoziție vehicule mai ieftine, asamblate în Rusia sau China, dar nu la aceeași calitate.
, o întoarcere dureroasă la anii ’90.
În multe fabrici părăsite de corporațiile internaționale în primăvara anului 2022, companiile rusești au lansat deja propria producție.De exemplu, la fosta fabrică Hyundai Motor Group din Sankt Petersburg, muncitorii asamblează în prezent vehicule Solaris, folosind kituri rămase de la Kia și Hyundai. De asemenea, este planificată producția de modele Cherry chinezești.
Fosta fabrică Toyota din Sankt Petersburg trebuia să producă vehicule Aurus – limuzina Senat, SUV-ul Komendant și minivanul Arsenal – dar lansarea producției a fost amânată pe termen nelimitat.
Fabrica Nissan a fost preluată de compania de stat AVTOVAZ și p...

acum 2 ore
10






















English (US) ·
Romanian (RO) ·