Pandora nu renunță la China. Compania daneză de bijuterii se află în plin proces de căutare a unor parteneri pentru a-și licenția afacerea în această țară. Potrivit Reuters, compania poartă discuții cu fonduri de investiții locale pentru a ceda brandul și stocurile disponibile.
Grupul operează în China printr-o rețea de 247 de magazine proprii, prin site-ul său oficial și în parteneriat cu Tmall, o platformă de comerț online deținută de Alibaba. Pandora a pătruns pe piața chineză în anul 2015.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.