Swipe, profit, repeat! Cum au devenit aplicațiile de dating o industrie de miliarde

acum 3 ore 7

Mediafax

„Probabil că online dating a fost cel care a schimbat cel mai mult lucrurile în căutarea sufletului-pereche. Aduceți-vă aminte că între 2005 și 2012, o treime dintre cuplurile care s-au căsătorit în SUA s-au cunoscut pe internet. (…)  Online dating, cu numărul uriaș de potențiali parteneri, poate să facă să pară o opțiune mai bună să stai în pijamale și să navighezi printre profiluri (…)”, scria comedianul american de stand-up Aziz Ansari în 2015, în cartea sa, „Dragostea modernă”.

În ultimii 10 ani, piața aplicațiilor de dating a recalibrat modul în care omul modern se raportează la viața sa sentimentală. Dragostea este acum parte a economiei digitale, iar aplicațiile de dating nu mai sunt despre inimi, ci despre algoritmi, inteligență artificială și profit.

Dragostea este o industrie de miliarde de dolari

Cu peste 370 de milioane de utilizatori activi la nivel global și cu profituri ce depășesc 5 miliard...

Sursa: https://www.mediafax.ro/economic/swipe-profit-repeat-cum-au-devenit-aplicatiile-de-dating-o-industrie-de-miliarde-23573606

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.