„Probabil că online dating a fost cel care a schimbat cel mai mult lucrurile în căutarea sufletului-pereche. Aduceți-vă aminte că între 2005 și 2012, o treime dintre cuplurile care s-au căsătorit în SUA s-au cunoscut pe internet. (…) Online dating, cu numărul uriaș de potențiali parteneri, poate să facă să pară o opțiune mai bună să stai în pijamale și să navighezi printre profiluri (…)”, scria comedianul american de stand-up Aziz Ansari în 2015, în cartea sa, „Dragostea modernă”.
În ultimii 10 ani, piața aplicațiilor de dating a recalibrat modul în care omul modern se raportează la viața sa sentimentală. Dragostea este acum parte a economiei digitale, iar aplicațiile de dating nu mai sunt despre inimi, ci despre algoritmi, inteligență artificială și profit.
Dragostea este o industrie de miliarde de dolari
Cu peste 370 de milioane de utilizatori activi la nivel global și cu profituri ce depășesc 5 miliard...