Milioane de șoferi ar urma să plătească această nouă taxă, având în vedere că parcul auto din România este unul dintre cele mai învechite din Europa.
Cu doar câteva zile în urmă, directorul Dacia în România, Mihai Bordeanu, menționa că programul Rabla trebuie completat. Statul ar trebui să implementeze măsuri care să reducă importul de vehicule vechi.
„Faptul că Rabla nu a scos din circulație mașinile foarte vechi, cele peste 20 de ani, e ca atunci când ai o inundație în casă. Dacă doar scoatem apa și ștergem pe jos nu vom rezolva mare lucru până nu reparăm țeava care a provocat inundația. Așa și cu Rabla. E un stimulent util, dar care nu lucrează la cauze – achiziția și deținerea de mașini foarte vechi”, a declarat Mihai Bordeanu pentru sursa citată.
El a adăugat că se caută modalități, împreună cu Ministerul Mediului, prin care prin care să fie limitat importul de mașini vechi.
Ce vehicule sunt vizate și de când se aplică?Deocamdată nu s-a stabilit exact cu...