La șapte luni de la lansarea oficială în România, Wolt a prezentat rezultatele primei sale analize detaliate a obiceiurilor de cumpărare ale românilor. Analiza a fost realizată cu ajutorul datelor provenite în urma achiziției a milioane de produse în 34 de orașe.
Analiza a dezvăluit că „geografia dictează apetitul”, fiecare oraș mare având o personalitate culinară distinctă.
Astfel, București este considerat un mozaic cultural. Capitala este singurul oraș în care toate tipurile de bucătării, românească, americană, turcească, din Orientul Mijlociu, apar în top 10. Practic, oamenii comandă pe bandă rulantă atât tradiționalii mici, cât și produse din fast-food-ul internațional.
Orașul Iași este capitala șaormei. Dacă ar exista un campionat național de șaorma, Iașiul ar câștiga, mai spun realizatorii analizei. Categoriile turcești și orientale domină, „șaorma la lipie” totalizând aproape 30.000 de produse vândute.
Cei care comandă în Cluj-Napoca dau o mare at...

acum 1 ora
9























English (US) ·
Romanian (RO) ·