Un singur hotdog ar putea scurta viața cu 36 de minute, susțin cercetătorii. Ce alimente sunt asociate cu o speranță de viață mai mare
acum 1 ora
11
Consumul de carne proesată continuă să ridice semne de întrebare în rândul specialiștilor. Un studiu realizat de cercetători de la Universitatea din Michigan arată că un simplu hotdog poate reduce speranța de viață sănătoasă cu 36 de minute.
SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.
Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).
Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.