Cum se folosește Digi RCS-RDS România de Insula Iubirii pentru a-și promova produsele. Și cum li s-a întors împotrivă

acum 9 ore 5

Digi RCS-RDS România a postat o imagine pe pagina de Facebook, recent, care a stârnit un val de comentarii. Imaginea respectivă conține și un element specific emisiunii Insula Iubirii de la Antena 1, dar care s-a transformat într-un mod al gigantului de pe piața de telecomunicații de a-și promova produsele.

În urmă cu câteva zile, Digi RCS-RDS România a încărcat o imagine, pe pagina oficială de Facebook, care a generat, însă, un val de reacții din partea utilizatorilor. Reprezentanții companiei de telecomunicații au încărcat o imagine prin care își promovează produsele.

Digi RCS-RDS România și referința la cuplurile de la Insula Iubirii

Imaginea postată pe Facebook de Digi RCS-RDS România conține un element specific show-ului Insula Iubirii de la Antena 1, și anume insula în formă de inimă.

„Relațiile trebuie să fie ca semnalul: stabile, constante și de neclintit pe orice insulă”, se arată în postarea făcută de Digi România.

Sursa: https://www.gandul.ro/actualitate/cum-se-foloseste-digi-rcs-rds-romania-de-insula-iubirii-pentru-a-si-promova-produsele-si-cum-li-s-a-intors-impotriva-20588305

Citiți întregul articol

Declinarea răspunderii !!!

SP1.RO este un agregator automat de știri din România. În fiecare articol, preluat de SP1.RO cu maxim 1000 de caractere din articolul original, este specificat numele sursei și hyperlink-ul către sursă.

Preluarea informațiilor urmăreste promovarea și facilitarea accesului la informație, cu respectarea drepturilor de proprietate intelectuală, conform cu termenii și condițiile sursei (caleaeuropeana.ro).

Dacă sunteți proprietarul conținutului și nu doriți să vă publicăm materialele, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] și conținutul va fi șters în cel mai scurt timp posibil.